lauantai 11. huhtikuuta 2015

Läheisen kuolema

Huonompia uutisia.. Minun eno teki itsemurhan.. Sain tänään tietää.. Sijaisäiti soitti minulle koska äiti ei vaan pystynyt. Olihan tämä lauantain aika kaunis päivä kunnes kuulen uutisen.. Juurikun itselläni alkoi mennä hyvin niin saan tietää että on tehty itsemurha. Tässä olen ymmärtänyt miltä oikeasti muista tuntuu itsemurha, en edes ajattele enään ikinä tappavani itseäni! Hän oli minulle todella rakas vaikka lähiaikoina ei oltukkan tekemisissä yhtään ja se tässä vasta harmittaa.. Äiti kyllä sanoi puhelimessa että hän sano tykkäävän minusta ihan satasella kun olivat olleet yhdessä viikko sitten. Mutta nyt hän pääsee mummon luo.

Mielessä käy ne mahtavat hetken hänen kanssa.. Olin nuori hän opetti minut juoksemaan lujaa, kävin käyttämässä heidän hauvaa ulkona ja joskus juteltiin syvällisiä.. Tää on niin ikävää ettei vaan osannut auttaa eikä nähdä toisen päänsisään!


Purskahdin itkuun viime kerralla kun kuuntelin tämän. Olin bändin keikalla... Nyt on taas uusi syy itkeä... Älkää ikinä ihmise tehkö itsemurhaa. Oikeasti.

2 kommenttia:

  1. Voimia ja jaksamista sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  2. Voimia <3 Siulla on kiva blogi, jään lukemaan!
    Kurkkaa jos kiinnostaa toisen mielenterveysongelmista kärsivän höpinät: http://cyanide-mymindiskillingme.blogspot.fi/

    VastaaPoista