tiistai 19. syyskuuta 2017

Muutoksen aika

Moikka! Jatkan blogiani muutamilla postauksilla koulutehtävään, tämä käsittelee muutosta joka minussa on tapahtunut vuosien aikana kun lopetin kirjoittamisen. Syy miksi lopetin kirjoittamisen oli se että monet sanoivat etten saisi kirjoittaa tuollaista tekstiä mitä ennen kirjoitin... Ymmärrän kyllä nyt miksi.

Ajattelin nyt kertoa yleisvointia ja miten elämäni on muuttunut muutaman vuoden jälkeen..
Mä voin siis hyvin. Ei ole ollut itsetuhoisa ajatuksia yli vuoteen.. Muutos lähti minusta isestäni. Lääkkeitä en ole syönyt kahteen vuoteen ja viiltely loppui kun sain ensimmäisen tatuoinnin.. Olen tänä vuonna muuttanut yksin asumaan ja asun 36 neliöisessä tilavassa yksiössä. Talo on tosin aika villi.. Nuoria asuu, alkoholisteja ja huumehörhöjä. Olen ajatellut muuttaa pois. Koulua käyn Ekamilla. opiskelen auto-asentajaksi, vielä opintoja olisi puolitoista vuotta jäljellä. Autot aiheena kiinnostaa minua paljon ja vapaa-ajallanikin rassaan autoja, myös omaani joka on Volvo s40. Äitini osti sen minulle  olen hyvin kiitollinen hänelle.

Loppun ajattelin laittaa mun tän hetkisen lempi biisin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti