perjantai 21. marraskuuta 2014

Paranevaa?

Heissan...


Tässä taas, tauon jälkeen.. Tauon syy.. Hoito.. MIKÄ EI PASKAAKAAN AUTTANUT MINUA! Ehkä pieniä mielen muutoksia, hyvin pieniä.. 3 viikkoa mennyt eikä valoa edes näy! Ei tässä enään mikään auta, pakko myöntää.. Alkaa tuo parantumisen luulo haihtua. Yritän nyt aloittaa kuntoilun mikä on parantanut mieltäni.. Viimeinen mahdollisuus. Sitten toivottavasti vaivun koomaan ja kuolen. Täällä toivossa eläminen on paskaa... ''Hei nyt kaikki on hyvin, hoito auttoi!'' *JAVITUT!*

No tossa kyllä sanoin Pirjolle miun äkillisesä tapahtumasta. 4 tai 6 askelta nopeaa kävelyä moottoritielle. Olin kahtavaille tiellä, kunnes havahduin.. Jotenkin kyllä tuntuu siltä että näitä minun oloja ei oteta tosissaan! No kai nyt, olen vain paska täällä.. Tarvittavia lääkkeitä olen joutunut ottamaan, kyllähän ne vähän auttaa!



Olen yrittänyt parantaa oloani esimerkiksi kirjoittamalla hyvää itsestäni.. Ei se auta. 



                                                 Biisi Cross My Heart and Hope to Die.

2 kommenttia:

  1. En vissiin oo sun blogia ennen kommentoinu, ikinä. Mut jos oot kotkasta, ni oot varmaan sit mäellä ja osasto kasilla? Ellei kotkaan oo jo mystisesti tullu omaa lataamoaan? Ite oon viittävaille joutumassa siihen aikuispuolelle. Ja rehellisyyden nimissä. pelottaa ihan vitusti. Siellä nuortenpuolella oonkin aikaani kuluttanu enemmän ja vähemmän. En ees tiedä miks kommentoin, sori. Laitetaan sen piikkiin, että oon ihan sekasin. -KK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep juu, kasilla olin. 4 kerta.. Mut näin omalta kannalta. Ehkä se olisi hyvä jos pääsisit hoitoon? Minua ei tosin hoito auttanut.. Tsemppiä!

      Poista