lauantai 23. elokuuta 2014

Lauantain pahat






Mä en jaksa.. Haluun pois..  Miun piti tehä päätös.. Päätökseen vastasin Ei.. Kaduttaa, en voi enään vaihtaa päätöstä.. Ajatelkaa kuinka helppoa on vain lähtä koko maailmasta pois? Se kävisi oikeasti niin helposti.. Toisinkun eläminen.. Se on vaikeaa, rasittavaa. En tiedä enään miten jaksan... Kaikki oikeasti tuntuu niin mahdottomalta, yritän jaksaa... Ei enään onnistu.. Aina sitä miettii maailman menoa, olen nyt ollut viiltemättä 2 viikkoa, viime kerralla en viilellyt edes paljon. Olen ylpeä  puolivuotta jo viiltelemättä. Silti joskus jos vain naksahtaa päässä, kaikki lupaukset peruuntuu, tapahtuu jotain.. Sitä päivää tässä saa ihan odottaa, tiistaina on asiakasuunnitelma jolloin päätetään yhdessä miun asioista, semmoset on aina miusta jotenkin pelottavia ja jännittäviä. Haluiaisin vain jäädä pois siintä. 

Himaakin menossa mut eipähän siellä ketään ole tietysti..  Onhan tässä vielä muutamia jotka oikeasti välittää. Ja he kun ovat..Auttaa minut jaksamaan. En oikeasti edes ole yksin! Nyt kyllä olis ihan kiva jos pääsis viihtelle, vähän päästämään ''paskaa'' ulos. Täs just äidin, psygolokin ja ohjaajien kanssa puhuttu kun huolehdin muiden asioista ihan liikaa. Se on kyllä ihan totta, huolehtiminen on oikeastaan kuin yksi ongelmistani. Unohdan omat asiat kun kuuntelen muiden huolia ja yritän auttaa.. Tää kirjottaminen aina auttaa mielentilaan, ei ole enään niin paha olo.. Yleensäkään en näytä pahaa oloa, purkaan sen johonkin.. Jospa sitä kävisi ostamssa levyn suklaata ja viettäisi päivän sitten pelaamalla.. 

Asiasta toiseen. Nää mitä tänne kirjoitan ei ole että hakisin sääliä, mua ei enään kiinnosta mitä ajatellaan jos kerron asioitani julkisesti, ehkä joskus tätä asiaa kadun mutta joskus.. Minusta ja miun asioista leviää niin paljon kaikkea joten kerrotaampas miten asiat oikeasti on. 


Sotke mun hiukset,
Sulata mieli,
Suttaa mun naama,
Sun tekee mieli

2 kommenttia:

  1. Oot tosi rohkee, ku kirjoittelet tänne ja vieläpä näin avoimesti.
    Et oo ainut joka haluasisi lähteä tästä maailmasta pois, mut kyl me molemmat varmaan loppujen lopuks tiietään, et ei se kannata.
    Mun "ystävä" petti mut aika pahasti ja oon ihan umpikujassa. Tekis vaan niin paljon tällä hetkellä kuolla, ei tartteis tuntee mitään paskaa, enää koskaan!! Mut kyl mä haluun ehkä kuitenki jatkaa elämääni.
    Jos haluat tietää lisää niin voit lukea siitä tästä; http://sippeliini.blogspot.fi/2014/08/selkaan-puukotettu.html'

    Ps. Liityin blogisi lukijaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Minusta liika avoimuus on tässä blogissa... Ehkä ongelma. Mutta ei kannata lähtä maailmasta pois. Niin monen sydän särkyisi. Käyn tsekkaamassa blogisi!

      Poista