sunnuntai 31. elokuuta 2014

Viikonlopusta




Heiheiheiheei! 

On ollut aivan mahtava viikonloppu. Perjantaina yökotona, kaverikin oli meillä, Miko perjantaina ja Noora lauantaina. Oli niin ihanaa nukkua omassa sängyssä, pakko myöntää että nukuin kyllä todella hyvin! On aina välillä niin ihanaa nukkua kotona. Yleinen kuntokin on melko hyvä ihmissisuhteissa kaikki hyvin! Paremmin melkein voisi enään edes mennä. Rakas kainalossa. 

En ole tainnut kertoa minun rakkaastani kihlatusta Eetusta? Se on tärkeintä miulle. Nyt meillä on ollut todella rankka kuukausi, nähty juuri ja juuri viikonloppuisin mutta oikea tosi rakkaus kestää tämän. En Eetua halua menettää. Se on oma kultani kaikesta huolimatta. Vielä puoli kuukautta niin rakkautemme kukoistaa taas, jolloin voimme taas nähdä vaikka joka päivä. 

Tänään on ollut kunnon urheilupäivä, kävin uimalassa uimassa, salilla ja hölkkäkävelin 7 kilometrin lenkin, nyt on ihanan rento olo.. Jotenkin se motivaatio alkaa palaamaan, ehkä hieman myöhässä mutta eihän se haittaa. Salilla kun käy sitä aina ajattelee että ääh, en minä näitä laitteita osaa käyttää! Mutta eihän meistä kukaan niitä ole osannut käyttää heti ensimmäisellä kerralla..Uimassa jouduin melko noloon tilaneeseen... Mutta. Kun ajattelee ei viiltelyssä ole mitään järkeä. Tänäänkin uimahallissa kun reiteni ovat pahasti viilellyt, arpiset. Ihmiset katsoivat jalkojani surullisena en ensimmäiseksi tajunnut miksi he katsoivat minua surullisesti kunnes vain saan päähäni piston miksi.. Joten ihmiset älkää oikeasti viillelkö..

Kielilävistys on ollut minulla nyt viikon, syöminenkin onnistuu todella hyvin nyt! Ei enään satu ainakaan paljon. Enkä kadu tämän lävistyksen ottamista, en en en.  

Koulussa olen nyt painanut työtä 3 viikkoa, loma olisi kyllä tarpeen.. No olen ainakin flunssassa jos ei muuta. Viikonloppuna näin vanhaa kaveria jota en ole oikeastaan tuntenut koskaan niin hyvin. Teemua. Olen aina jotenkin halunnut olla hänen kanssansa tekemisissä mutta koskaan en ole saannut aikaiseksi sitä, nyt laitoin hänellä viestin ja näimme illalla, se oli oikeasti vaan niin ihanaa, kerrankin uskalsin tehdä ''aloitteen.'' Siinä illalla käveltiin ja juteltiin, oli kyllä tosi mukavaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti