sunnuntai 17. elokuuta 2014

                              Moi! 


Alotan nyt bloginkirjoituksen. Miulle on nyt tapahtunut muutaman vuoden aikana vaikka mitä jotka on pakko jakaa. Tähän tulee varmasti kaikkea kotiasioista, sossuista, koulusta. Mutta nyt kerron itsestäni!

Olen siis 15 vuotias tyttö Kotkasta. Asun tällä hetkellä laitoksessa, mutta varmasti tulevalla kuukaudella asun jo sijaisperheessä. Käyn kotona silloin tallöin tietty. On aika paljon huolia mitä tänne voisi vaikka jakaa teille luettavaksi. Tänne tulee varmasti kerran viikossa kirjoitus ellei ole jotai että en voisi sitä kirjoittaa. Mutta siis. Miullahan ei ole isää. Se hylkäsi miut joskus kuusivuotta sitten, joskus olen sattunut näkemään hänet mutta eihän se minua tunnista.. Hyvä vaan. Ei tarvi sitä kestää.. Mielisairas on/oli. Hakkas minua ja äitiä. Äidin kanssa on tosi hyvät välit mutta silti en asu kotona, ehkä asiasta joskus mainitsen täällä miksi. Minua on kiusattu, olen ollut vakavasti masentunut vuosina 2013-2014.. Olin suljetulla osastolla, ei ollut ensimmäinen kerta edes siellä. Syön 5 lääkettä tällähetkellä... Tästäkin voin kertoa kun saan vain aikaa siihen. Miulla on myös oma tukiperhe jolle menen aina kerran kuukaudessa viikonlopuksi. Se on maalla ja siellä on poneja ja muutama koira. Mutta tälläisista asioista kerron nyt blogissani. 
Elämäni ei ole ollut ruusuilla tanssimista mutta itse olen tottunut tähän kaikkeen ettei oikeen mikään enään tunnu pahalta. Koulusta vielä. Olen erittäin huono koulussa, omistan lukihäiriön ja helpotetun matematiikan kirjan.. 


Tuossa kuva minusta Langinkoskella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti